Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Top 7: My Necklaces!

Το δεύτερο top 7 μου από την αρχή του blog και απ' ότι φαίνεται μου αρέσει και θα το κρατήσω! Δείτε τη φωτογραφία μου και σκεφτείτε τι λείπει από αυτήν για να ολοκληρωθεί ;


Εύκολο;; Μα ένα αξεσουάρ φυσικά! Ένα super κολιέ που απογειώνει κάθε ντύσιμο! Εγώ δε θα σας δείξω ένα μόνο αλλά εφτά που ταιριάζουν με πολλά ρούχα και χρώματα!Πάμε λοιπόν από τα πιο διακριτικά στα πιο extravagance... χι χι

Number 1 


Δύο καρδιές η μια μέσα στην άλλη από ασήμι!Το πιο ωραίο δώρο που μου έχουν κάνει, διακριτικό, πηγαίνει με τα πάντα και είναι so sooo sweet <3 Από το κατάστημα Αφροδίτη στην Λεωφόρο Ηρώων Πολυτεχνείου εντός του Εμπορικού Κέντρου Τερψιθέας!

Number 2

Από το ίδιο κατάστημα! ...Το σήμα του απείρου που όπως είδατε το έχω και σε δαχτυλίδι χα χα
Φέτος είναι πολύ στη μόδα αυτά τα σχέδια και εγώ δεν έχασα την ευκαιρία να το πάρω φυσικά!

Number 3

Από το μαγαζί VIVA στον Πειραιά με τρουκς και στρας! Απλά λατρεύω αυτό το μαγαζί και όχι μόνο τα αξεσουάρ του! Νιώθω ότι έχει όσα ρούχα θέλει μια fashionista να αγοράσει!
Number 4

Only Five το μαγαζί και ναι navy ναυτικός κόμπος που ξέρω πόσο αγαπάτε όλες! Και εγώ μαζί! (5 ευρώ μόνο)

Number 5

Αυτό το statement necklace αρέσει πολύ στα αγόρια από μια γρήγορη έρευνα που έκανα! Εγώ προσωπικά το φοράω συνεχώς! Είναι δώρο όπως και το επόμενο οπότε δεν ξέρω τιμή και μαγαζί!

Number 6

Πολύ κομψό, πολλοί μικροί δακτύλιοι....! Πολύ In Fashion ;)
Number 7

Μακρύ και το πιο Chic από όλα! Το λατρεύω!!! Only Five.... (5 ευρώ μόνο )

Ελπίζω να σας άρεσε το post γιατί εγώ πεθαίνω για τέτοια αξεσουάρ! Είναι ευκολοφόρετα και μοναδικά κομμάτια και επιπλέον όταν νιώθεις πως το ντύσιμό σου είναι πολύ βαρετό για να είναι "αληθινό" είναι η στιγμή που τα χρειάζεσαι!!

3 σχόλια:

  1. Ψηφίζω το 7 με αυτό το outfit!! Άρχισες δουλίτσα τελικά; :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω το 7 φόρεσα σημερα στη δουλεια Χιχι Ναι ευτυχως ξεκίνησα,ενταξει ολες οι κοπελες έχουν ενα πιο αυστηρό στυλ ! Τακούνι σακάκι κλπ i'am in!!! Η καλυτερη μου Χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή